E.Ahlström Tallinnan markkinointiviikolla

10.5.2019

Myyntijohtajamme ja E.Ahlströmin yrittäjä Teija Sääksmäki on kutsuttu puhujaksi Tallinnan markkinointiviikolle (Tallinn Marketing Week) 13.5.2019.

"How a 106-year-old freshened up & became an attractive media" on otsikkona yrityscase-puheenvuorolle, jossa Teija avaa E.Ahlströmin kasvua astiatukkukauppiaasta kokonaisvaltaisia palvelukonsepteja tuottavaksi kumppaniksi sekä varteenotettavaksi horeca-alan mediaksi. Kolme vuotta sitten alkanut strategian uudistus markkinoinnissa ja koko E.Ahlströmin palvelukonseptissa on tuonut kasvua ja paljon onnistumisia kaikilla mittareilla.  

Tallinnan markkinointiviikko on Viron Markkinointi-instituutin järjestämä viisipäiväinen tapahtuma markkinoinnin ja myynnin ammattilaisille. Päivät rakentuvat eri teemojen ympärille. Teijan puheenvuoro on loppuunmyytynä sosiaalisen median päivänä, jossa puhutaan niin sosiaalisen median kanavavalinnoista kuin visuaalisesta markkinoinnista teemalla "make boring interesting again".

Lue lisää E.Ahlströmin palveluista 

Lue lisää Tallinnan markkinointiviikosta: https://tallinnmarketingweek.com/en/home/

Teija Sääksmäki E Ahlström

 

Rapujuhlien kattaus punainen teema

Punaista pöytään rapujuhlaan

ravintolakokemus elämykset eahlström

Ravintolakokemus: Näin luot elämyksen aisteja hyödyntäen

miten lautasia tehdään ravintolakäyttöön E.Ahsltröm

Näin tehdään timantinkovia astioita