eahlström omistajat brändiuudistus

Kohti hyviä hetkiä!

13.9.2020 | Petri Nupponen

Se hetki oli kirkas. 

Ymmärsimme, että vaikka olimme vuosia suurella intohimolla ja reippaalla vauhdilla kehittäneet yritystämme, laajentaneet tarjontaamme ja kehittäneet ratkaisuja, joilla pystyimme auttamaan sinua asiakkaanamme onnistumaan, emme löytäneet oikeita sanoja viestimään tästä kaikesta uudesta parhaalla mahdollisella tavalla. 

Onneksi omasta organisaatiostamme löytyi viisautta todeta, että kenties brändimielikuvamme ei enää vastannut nykyistä toimintamme ja sen päivittäminen saattaisi auttaa. Ei jälkikäteen ajateltuna mikään salapoliisin oivallus, mutta kun tämä toteamus oli tehty, oli helppo ryhtyä töihin. Vaikkakin korona-aika toi viivästyksiä ja oman lisämausteensa työhön.

Kun koko henkilöstö osallistuu prosessiin, brändinkirkastus on mahtava mahdollisuus löytää ja tunnistaa omia vahvuuksiamme ja sanottaa ja kuvittaa niitä niin, että lopputulos kertoo meistä sellaista aitoa tarinaa, jossa mahdollisimman moni teistä haluaa olla mukana.

Sillä parhaimmillaan brändistrategiassa kiteytyy koko yrityksen olemassaolon perusta: keitä olemme, miksi olemme olemassa ja kenelle. 

Oikean tiedon varassa

Lähdimme innolla kirkastamaan brändistrategiaamme loistavien ammattilaisten* ja koko henkilöstömme kanssa.

Alkua helpotti valtavasti se, että meillä oli tuoretta tietoa toimialasta ja asiakkaista: meillä oli teidän mielipiteenne tukenamme.

Olimme juuri teettäneet mittavan, lähes 1 000 asiakasyritystä kattaneen tutkimuksen siitä, miten meidät koettiin toimialalla ja millaisten toimijoiden kanssa parhaimmillaan haluaisitte toimia. Olemme valtavan kiitollisia antamastanne palautteesta, sillä se näytti meille suunnan ja tavoitteen! 

Kohti hyviä hetkiä

Tuloksena on nyt kiteytetty viesti ja visuaalinen maailma siitä, miten tuotamme arvoa sinulle asiakkaanamme. 

Uskon vahvasti, että lopputulos palvelee sinua. Haluamme olla mahdollistamassa ja tuottamassa entistä syvempiä ja merkityksellisempiä asiakaskokemuksia, auttaa sinua hurmaamaan omat asiakkaasi ja varmistamaan että arkesi sujuu. 

Brändi tulee todeksi vasta asiakkaan kohdatessaan ja se mitataan satoja kertoja joka päivä kaikissa asiakaskohtaamisten hetkissä. Me vilpittömästi toivomme, että niistä hetkistä mahdollisimman moni olisi hyvä.

Kuluttajat mukaan

Päivittäessämme verkkosivujemme ilmettä vastaamaan uutta brändi-ilmettä, teimme samalla myös avauksen kokonaan uuteen asiakaskuntaan. Avasimme verkkokauppamme kuluttajille. Haluamme tarjota teille kaikille intohimolla ruokaan, juomaan ja tunnelman luomiseen suhtautuville mahdollisuuden toteuttaa itseänne alan parhailla ratkaisuilla.  

 

* Kiitos teille kumppanimme Keksi Agency ja ValueScout!

Petri Nupponen

Petri Nupponen

toimitusjohtaja, yrittäjä

Väriä syksyyn uutuusastioilla

E.Ahlstöm kuluttajamyynti kuluttajille

Kokkaa kotona kuin ammattilainen

Lyhdyt ja kynttilät pimeneviin iltoihin