Rekry: ostaja

15.9.2021

Rekry: ostaja

Etsimme sinua, yhteistyökykyinen ja aktiivinen ostaja, vahvistamaan ostotiimiämme. Varmistat ammattitaidollasi, että asiakkaamme onnistuvat omassa työssään ja saavat toimituslupauksemme mukaisesti nopeat ja sujuvat toimitukset. Tukenasi toimii kokenut viiden hengen hankintatiimi.

Vastaat tässä monipuolisessa tehtävässä sinulle nimettyjen tavarantoimittajien tilausprosessista ostoehdotusten käsittelemisestä laskutukseen. Laadit hinnastot ja huolehdit tavarantoimittajiesi tuotteiden varastoarvosta ja toimitusvarmuudesta. Lisäksi ylläpidät ja päivität tuotetietoja ERP, PIM ja SCM-järjestelmissä, sekä Synkassa. Teet päivittäin sujuvasti yhteistyötä eurooppalaisten tavarantoimittajiemme sekä sisäisten sidosryhmien, kuten myynnin, markkinoinnin ja varaston, kanssa. Tehtävän sisältö tulee vielä muotoutumaan tekijän ja tiimin tarpeiden mukaiseksi.

 

Sinulla on näyttöjä aikaisemmasta menestyksekkäästä ostotehtävien hoitamisesta. Parhaiten työssäsi onnistut, kun:

  • olet aikaansaava, tarkka ja itsenäinen tekijä
  • ymmärrät työsi merkityksen tukkukaupan menestyksessä ja sinulla on kykyä ja halua kehittää yrityksen ostotoimintaa osana ostotiimiä
  • jaat kanssamme rakkauden exceleihin ja niiden sujuvaan käyttöön
  • sinulla on soveltuva kaupallinen koulutus ja mahdollisesti kokemusta käyttötavaroista

Haluamme tarjota sinulle merkityksellisen ja mielenkiintoisen työn foodservice-toimialan houkuttelevimmassa yrityksessä. Olemme inspiroiva, modernisti ajatteleva ja sujuvaliikkeinen tukku, maahantuoja ja suunnittelutalo. Pääset toimimaan kansainvälisessä ympäristössä alan parhaiden osaajien ja kumppaneiden kanssa.

Kiinnostuitko? Mikäli onnistuimme vakuuttamaan sinut siitä, että tätä mahdollisuutta ei kannata jättää välistä, lähetäthän hakemuksesi palkkatoiveineen oheisen linkin kautta mahdollisimman pian, mutta viimeistään 26.9.2021. Aloitamme hakemusten käsittelyn jo hakuaikana ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. 

Täytä hakemus täällä >>

Lisätietoja tehtävästä antaa hankintapäällikkö Pinja Tolvanen 17.09. klo 13-14 ja 23.9. klo 13-14 puh. +358 45 7750 0056, sekä Baronan rekrytointikonsultti Julia Pöllänen osoitteessa julia.pollanen@barona.fi.

 

Me E.Ahlströmilla luomme hyviä hetkiä ja mieleen jäävää tunnelmaa ravintoloihin ja hotelleihin Suomessa ja Virossa. Ainutlaatuinen tarjontamme kattaa käyttötavaroita, sisustusratkaisuja ja palveluita asiakaskokemuksen kirkastamiseen. Toimitamme 400 brändimme portfoliosta 10 000 nimikkeen varastovalikoiman lisäksi tilausohjautuvaa valikoimaa yli 10 000 asiakkaallemme (sairaaloista hotelleihin ja päiväkodeista fine dining -ravintoloihin). Olemme toimivan johdon omistama, alan johtava tukku ja maahantuoja, jolla on 107-vuoden kokemus sekä jatkuva halu kehittyä vieläkin paremmaksi.