Lapland Hotels Bulevardi sohvat E.Ahlström

Tiedote: E.Ahlström kalusti Lapland Hotels Bulevardin

21.1.2019

Helsingin Bulevardille avautunut Lapland Hotels Bulevardi kalustettiin E.Ahlströmin valikoimasta. Suomen johtavan ravintoloiden käyttötavara- ja sisustustukun E.Ahlströmin palvelukonseptiin kuuluu kokonaisen ravintolan, hotellin tai kahvilan toimittaminen asiakkaan konseptin mukaisesti.

Lapland Hotels Bulevardin huoneiden, aulan, baarin ja ravintolan, juhlatilan, terassien ja kokoustilojen irtokalusteet, valaisimet ja räätälöidyt ratkaisut ovat pääosin E.Ahlströmin valikoimasta. Myös keittiötyövälineet ja -tarvikkeet sekä valtaosa ravintolan astioista tulevat E.Ahlströmilta.

Lapland Hotelsin huoneissa ja sisustuksessa on tavoitteena aistia Lapin tarinoita ja pohjoisen luonnon mystiikkaa. Luonto ja sen tarjoamat elämykset ovat merkittävä osa Lapland Hotelsin tarkkaan mietittyä palvelukonseptia.

- E.Ahlströmin projektisisustamisen valikoima tarjosi juuri meidän näköisemme ratkaisut, ja olemme niihin todella tyytyväisiä. Hyvä palvelu ja asiakaslähtöinen ratkaisumalli tekivät yhteistyöstä sujuvaa, sanoo aluejohtaja Leena Turunen Lapland Hotelsista.

Tummat värisävyt ja luonnolliset materiaalit

E.Ahlström edustaa Suomessa lähes kahtasataa kalustus- ja sisutusbrändiä.

- Pystyimme tarjoamaan juuri oikeanlaisia tuotteita Lapland Hotelsin ja sisustuksen suunnittelijatoimisto Arkval Taitteen toiveiden mukaisesti. Visuaalista ilmettä hallitsee sametti ja aidot materiaalit, kuten puu ja kivi. Struktuurit ja pinnat leikittelevät. Yhtenäistä kalustemaailmaa on varioitu erilaisilla tekstiiliratkaisuilla huonetyyppien mukaisesti, kertoo E.Ahlströmin projektimyynnistä vastaava Irja Boman.

- Visuaalisuuden lisäksi asiakas oli erittäin tarkka toiminnallisuudesta, kuten sohvien istumismukavuudesta, kalusteiden tukevasta rakenteesta sekä laadukkaista materiaaleista. Räätälöidyillä ratkaisuilla olemme saaneet kalusteista keveän näköisiä tinkimättä toiminnallisuudesta. On ollut todella kiinnostavaa olla mukana projektissa, jossa jokainen yksityiskohta tukee konseptia, Irja Boman jatkaa.

Suomen suurimman yksityisen hotelliketjun Lapland Hotelsin kolmannessa kaupunkihotellissa Bulevardilla on 182 huonetta, joista merkittävä osa on luokiteltu deluxe-tasoisiksi ja sviiteiksi. Hotellin yhteydessä on Ravintola Kultá Kitchen & Bar terasseineen sekä juhlakerros, jossa voi järjestää esimerkiksi illallisen sadalle hengelle.

- Olemme pitkäaikainen kumppani Lapland Hotelsin ravintoloiden kanssa. Nyt olemme osoittaneet osaamisemme myös projektisisustamisessa isoissa hankkeissa. Olemme ravintola-alan kumppani, joka näkee koko kokonaisuuden, sanoo E.Ahlströmin toimitusjohtaja Petri Nupponen.

Perheomisteinen E.Ahlström on Suomen johtava ravintoloiden, hotellien ja ammattikeittiöiden astia-, sisustus- ja keittiötarviketukku ja maahantuoja. E.Ahlström edustaa Suomessa 200 astia- ja keittiötarvikebrändiä ja 200 sisustus- ja kalustusbrändiä. www.eahlstrom.fi | #eahlstrom | @e.ahlstrom | facebook.com/eahlstrom |

Lisätietoja:
markkinointi- ja viestintäpäällikkö Johanna Suni, p. 040 5154216, johanna.suni@eahlstrom.fi.
uutisen pääkuva: Lapland Hotels, kuvaaja Juuso Holstein

Olutlasi kruunaa nautinnon - lagerit, pilsit ja hapanoluet ovat kesän suosikkeja

Pääsiäisen aukioloajat

Olutlasit ravintolaan E.Ahlström