Tämä yritystili on suljettu, etkä siksi voi tilata verkkokaupasta näillä tunnuksilla. Saat lisätietoja ottamalla yhteyttä E.Ahlströmin asiakaspalveluun

Olet tunnelmataikureiden PRO-verkkokaupassa. Yli 100 €:n tilaukset toimituskuluitta. Tervetuloa!

Rakenna tunnelma kuin ravintolassa. Tervetuloa!

Churchill - Kattausalan suunnannäyttäjä suurella intohimolla

Kattausalan suunnannäyttäjä suurella intohimolla

Churchill, tuo englantilainen posliinijätti, jonka tunnetut astiasarjat ovat ihastuttaneet kattauksissa jo yli 225 vuoden ajan. Yrityksen rikas historia näkyy yhä sen toiminnassa – sama innovatiivisuus ja sitoutuminen kehitykseen on säilynyt mukana yrityksen alkumetreiltä asti. Pitkän yritystarinan on mahdollistanut intohimo laadukkaiden ja kestävien astiastojen luomiseen. Churchill luo edelleen mitä inspiroivimpia astioita, jotka ratsastavat trendien aallonharjalla.

Dudson tarjouskampanja 1.4.-30.9.2024

Dudson on todella upea Churchillin brändi, joka on ollut olemassa jo 1800-luvulta asti. Dudsonin posliini on erittäin kestävää ja laadukasta, mikä tekee siitä täydellisen valinnan ravintoloihin ja horeca-alan ammattikäyttöön. Dudsonin tyylikäs design on inspiroinut monia kauniisiin esillepanoihin ja kattauksiin. Joten jos olet etsimässä laadukasta ja pitkäikäistä posliinia, Dudson on ehdottomasti oikea valinta!

Haluamme ilahduttaa sinua tarjoamalla valikoiduista Dudson-tuotteista -8 % alennuksen normaalihinnoista 1.4.-30.9.2024. Tuotteet ovat jo valmiiksi hinnoiteltu verkkokaupassamme. Tutustu kampanjan tuotteisiin ja hyödynnä etu nyt!


Stonecast-astiasarjan jokainen astia koristellaan valmistuksessa lopuksi käsin. Sarjan astioiden sävyt on suunniteltu näyttämään harmoniselta yhdessä, jotta kattaukseen voi luoda kuvan tavoin ihastuttavia kontrasteja.


Churchillin ymmärrys niin trendikkäiden kuin klassisten astioiden päälle mahdollistaa yrityksen laajan ja monipuolisen astiavalikoiman. Luovuudella ei ole rajaa Churchillin toiminnassa, sillä yritys lanseeraa uusia astioita jopa neljä kertaa vuodessa. Kauniit astiasarjat täydentyvät säännöllisesti uusilla väreillä, muodoilla ja ko’oilla, jotka pääsevät värittämään tunnelmaa erilaisiin pöytiin ja kattauksiin.

E.Ahlström jakaa ylpeästi Churchillin mission kattausten rikastamiseen innovaation, ammattitaidon sekä innostuneisuuden kautta. Vastuullisuuden eteen tehtäviä panostuksia ei voi myöskään olla unohtamatta. Sitä suuremmalla ilolla voimmekin sanoa, että myymme Churchillin astiastoja yksinoikeudella Suomen ravintola-alan kentälle.

Kestävää posliinia innovaatioilla

Churchillin astioiden ainutlaatuiset valmistustavat tekevät niistä enemmän kuin pelkkiä astioita. Astioiden kestävyys ei ole vain myyntilause – sen perusteena on Churchillin poikkeuksellinen saviresepti, muotoiluosaaminen sekä valmistuksen huipputeknologia. Churchill pitää lisäksi huolen valmistuksen eri vaiheiden testauksesta, materiaalien hankinnasta loppulasitukseen valmistusprosessissa. Näin ollen astioiden ostaja voi olla varma luvatusta laadusta.

Posliinivalmistajasta tekee autenttisen se seikka, että astioiden käsittely käy koneiden lisäksi käsien kautta. Muun muassa klassikoksi nousseen Stonecast-astiasarjan jokainen astia koristellaan käsin. Näin syntyy astiastoja, joiden valmistajien kädentaidon voi aistia jo päältä päin. Jo vuonna 1795 perustetun Churchillin menestyksen reseptinä voi siis sanoa olevan vankka kädentaito yhdistettynä uusimpaan teknologiaan ja kehitykseen. Yrityksen ylpeytenä on kutsua astioidensa lasitusta yhdeksi maailman kestävimmistä.

Laadukkaita ja kestäviä astioita vastuullisesti

Vastuullisuuden edistäminen on ollut aina tärkeää Churchillille, ja se on keskeinen osa yrityksen toimintaa. Ympäristön huomiointi aloitetaan jo savimateriaalien toimittajien valinnasta, sillä raaka-aineiden tulee olla vastuullisesti hankittuja. Churchill suosii paikallisia englantilaisia raaka-ainetoimittajia, jotka jakavat yrityksen vastuullisuusarvot.

Churchill pyrkii kiertotalouteen erilaisin keinoin, joilla tuotannon ympäristövaikutuksia ehkäistään. Astioiden tuotannossa syntyneestä kuivasta jätesavesta jopa 100 % kierrätetään ja jätemääriä pyritään minimoimaan teknologian avuin. Esimerkiksi tuotannossa yliruiskutettu tai läikkynyt lasite saadaan uudestaan käyttöön, huolellisen puhdistuksen kautta.

Yhtenä Churchillin keinona kiertotalouteen oli myös 4500 aurinkopaneelin asentaminen tuotantolaitoksen katolle vuoteen 2023 mennessä. Tällä keinolla 100 % käytetystä sähköstä tuotannossa on jatkossa 100 % uusiutuvasta energiasta. Suuri posliinivalmistaja tuntee siis vastuunsa ilmasto- ja ympäristöasioissa ja ylläpitää toimintansa kehittämistä, jotta se vastaisi nykypäivän vastuullisuusvaatimuksia.

Churchill on mainio todiste siitä, että yrityksen pitkän iän mahdollistaa ennen kaikkea innostuneet ja ammattitaitoiset tekijät, joille sekä korkean laadun että vastuullisuuden turvaaminen on sydämen asia.

Churchillin ruoka- ja astiatrendit vuonna 2024

Stonecast | Sorrel Green & Barley White

Puhdas ruoka

Vuonna 2024 alkaa kasvipohjaisten innovaatioiden uusi aikakausi, kun kuluttajamieltymykset siirtyvät kohti luonnonmukaisia ja vähemmän prosessoituja aineksia. Nose-to-tail- ja leaf-to-root-ajatusmallit inspiroivat kekseliäitä annoksia, ja saavat kokit näyttämään taitonsa arvokkaiden luonnonvarojen käytössä.

Elements | Coast & Breeze

Aasian fuusiokeittiöt

Kaakkoisaasialainen keittiö, kuten japanilainen, korealainen ja thaimaalainen, on niin suosittua,
että aasialainen fuusiokeittiö on edelleen uusien ravintoloiden suosituin trendi. Kokit yhdistelevät kokeellisesti suosittuja kaakkoisaasialaisia aineksia kehittäen modernia fuusiokeittiötä. Etenkin japanilaisia makuja yhdistellään välimerellisiin, levanttilaisiin
ja eteläamerikkalaisiin makuihin ja valmistusmenetelmiin. 

Studio Prints Homespun Chroma | Twilight

Välimeren maut

Etelä-Euroopan tuoreet ja terveelliset ruuat ovat edelleen suosittuja ravintoloissa ympäri maailman, ja vuoden 2024 aikana tullaan näkemään enemmän kreikkalaista, portugalilaista ja vähemmän tunnettuja keittiöitä, kuten albanialaista. Portugalin grillilihat ja padat tarjoavat tukevan vaihtoehdon Välimeren kevyille annoksille ja Ruokailijat matkustavat makuhermoillaan yhä useammin
Balkanin niemimaalle.


Tide | Gold

Etelä-Amerikan keittiö

Vuonna 2024 nähdään yhä enemmän värikkäitä ja näyttäviä eteläamerikkalaisia ruokia, etenkin
Meksikosta ja Brasiliasta, kun ravintoloiden valikoimiin nousee rohkeita, aitoja latinalaisannoksia. Asiakkaat ovat yhä rohkeampia ruokien kanssa ja etsivät vähemmän tuttuja makuja sekä uusia seikkailuja makuhermojensa iloksi.

Stonecast | Sorrel Green

Alkuperä - Tulevaisuus

Kehittämällä kestäviä maataloustoimia viljelijät pyrkivät saavuttamaan globaalin ruokaturvan
ilmastonmuutoksen uhan alla. Siksi ravintoloissa keskitytään enemmän ainesten alkuperään. Ravintoloihin asennetaan pian omia vertikaalisia viljelytiloja, ja niissä puhutaan ruuan kestävästä alkuperästä kaupungissa.

Elements | Fern

Lähi-Idän aromit

Lähi-idän keittiö Palestiinasta ja Libanonista Turkkiin, Israeliin ja Egyptiin tarjoaa tuoreita ja ravinteikkaita ruokia, jotka houkuttavat terveellisiä vaihtoehtoja kaipaavia asiakkaita. Ruokalajeja löytyy mureasta grillilihasta ja lihavartaista erinomaisiin kasvisruokiin.


Studio Prints Astro | Blue

Immersiivinen ruokailu

Interaktiiviset ruokailuelämykset päästävät ruokailijat
mukaan annosten esillepano- tai valmistusvaiheisiin.
Esimerkkejä ovat tee-se-itse-ruuanlaitto, räätälöity tableside service eli pöydän vierestä tarjoilu sekä interaktiiviset näytöt, joilla annostaan voi muunnella. Teknologialla on myös suuri rooli kokeellisessa ruokailussa, kuten digitaalistennruokalistojen ja vuorovaikutteisten pöytien toteutuksessa.

Stonecast Canvas| Coral

Newstalgia

Nostalginen ruokakulttuuri jatkaa perinteiden vaalimista ja herättää vanhat klassikkomaut uudelleen henkiin. Tämä trendi osaa olla hauska ja värikäs tuodessaan takaisin lapsuuden herkkuja, kuten välipalajäätelön. Samaan aikaan trendi voi olla maanläheinen ja aito, kun se vie takaisin sukureseptien ja alueellisten klassikoiden äärelle. 


Lähde ja kuvat: Churchill


Toggle Nav
Ostoskori